Termín kurzu

  • Datum 15/10/2019
  • Začátek 09:30
  • Konec 13:30
  • Cena a místo konání kurzu 2490 Kč - Pracovna Ženy s.r.o.

Prezentujete se na sociálních sítích, ale rádi byste, aby se o vás či vašem produktu nebo službě více vědělo? Abyste zacílili relevantní uživatele a to nejen podle věku a zájmů?

Naučíme vás využívat remarketing – tedy např. jak spustit reklamu na všechny, kteří byli u mě na webu a nenakoupili. Na všechny, kteří zhlédli mé video na FB. Ano i to Facebook umí. A jelikož Instagram spadá pod Facebook, tak si probereme i jak nastavit reklamu na Instagramu, jaká má specifika a na co si u ní dát pozor. Včetně ukázek.

Obsah kurzu:

I. Teoretická část:

  • Proč a jak inzerovat na Facebooku a Instagramu,
  • Jak zde funguje reklama, kam až sahají její možnosti a jaké nástroje se k tomu používají,
  • Reklamní strategie: Jak stanovit cíle reklamy
    Seznámíte se s různými možnostmi, které reklama nabízí a zorientujete se v jednotlivých reklamních formátech a účelech,
  • Trefa do černého: Jak na správné cílení,
  • Naučíte se pracovat s personami svých zákazníků a jak vyprofilovat uživatele, které chcete svou reklamou na Facebooku / Instagramu zasáhnout,
  • Měření a vyhodnocování kampaní,
  • Seznámíte se s reportovacím prostředím a zjistíte, jak průběžně kontrolovat výkon svých kampaní a co sledovat a brát v potaz.

 

II. Praktická část:

Příklady úspěšných kampaní:

  • Na konkrétních případech si ukážeme, jak a proč která reklama sklidila úspěch a co si z toho odnést pro vlastní kampaně.
  • Kde hledat aktuální informace:
    Odnesete si spoustu užitečných zdrojů a odkazů, kde sledovat novinky a aktuální trendy ve Facebookové a Instagramové propagaci.

Komu je kurz určen:

  • Uživatelům, kteří spravují firemní stránku na Facebooku / Instagramu,
  • Podnikatelům, kteří se chtějí propagovat na sociálních sítích,
  • Majitelům malých firem a malých e-shopů, kteří chtějí prodávat s pomocí Facebooku / Instagramu,
  • Majitelům firem, kteří si chtějí prohloubit znalosti v propagaci na sociálních sítích.

Absolventi kurzu:

  • Získají ucelený přehled možností formátů reklamy na Facebooku a Instagramu,
  • Zorientují se ve Facebook Business Manageru,
  • Získají představu o tom, jak tvořit úspěšnou reklamu a budou schopni ji sami nastavit,
  • Budou vědět, jak si vytvořit vlastní publika pro remarketing,
  • Získají prezentaci s odkazy na aktuální rozměry a návody, aby byli vždy v obraze,
  • Zjistí, jak za co nejnižší částku dosáhnout požadované konverze.

Něco navíc:

Z kurzu si kromě prezentace odnesete také tipy na spoustu šikovných online nástrojů, které vám usnadní i zpříjemní inzerování na Facebooku a Instagramu

Budete potřebovat:

Vlastní notebook, předem vyplněný dotazník ke kurzu, znát přihlašovací údaje na Facebook a Instagram.

Počet účastníků maximálně 10

Lektorka: Lucie Budíková

Sociálními sítěmi žiji každý den. Mám zkušenosti se správou velkých i malých profilů, rozličných strategií, správy reklamních kampaní a reportingů.  Pracovala jsem v komunikační agentuře, pak přešla na práci na volné noze, a když se mi narodila dcera, založila jsem malou firmu. V té teď zaměstnávám pár šikovných maminek a jedeme v tom společně. Primárně se zaměřujeme na Facebook a Instagram. Zvládáme ale i celkový online marketing (díky spolupráci s externími kolegy).

Platební a storno podmínky