Jak napsat tiskovou zprávu, která neskončí ve spamu

Děláte něco zajímavého? A chcete o tom dát druhým vědět? Ano, prostřednictvím médií, to je ta ideální cesta. Jenže, jak na to? Jak napsat takovou tiskovou zprávu, kterou novináři nehodí do spamu? Ve svém praktickém workshopu vám poradí Zuzana Rybářová z PR agentury Amaze Media.

FOTO: Amaze Media Depositphotos.com

Na čtyřhodinovém workshopu vás naučíme:

  • jak vybírat témata, která budou pro novináře užitečná,
  • kde najít informace, které jsou skutečně důležité,
  • jak používat slova, která zaujmou,
  • jak napsat tiskovou zprávu, která odpovídá co nejvíce novinářskému textu,
  • vše si hned vyzkoušíte v praxi!
  • z workshopu si každý účastník odnese vlastní tiskovou zprávu i návod, jak postupovat dále, aby mohl vstoupit do víru mediálního světa…

Doporučujeme vzít sebou notebook.

Maximální počet je 9 účastníků (malý počet účastníků v našich kurzech umožňuje prostor na probrání jejich individuálních potřeb a konkrétní situace).

Lektorka: Ing. Zuzana Rybářová z PR agentury Amaze Media

Zuzana a její kolegové mají dvacetiletou novinářskou praxi ve všech druzích médiích od těch tištěných přes onlinová po rozhlas i televizi. Mezi jejich klienty patří česká kosmetická značka Essenté, šperky Esterstyl, Český svaz aerobiku a fitness, Baby Club Juklík, dětské tělocvičny Monkey’s Gym, outdoorový e-shop 4camping.cz, Spa hotel Lanterna a mnohé další. Dnes se kromě PR baví i vedením několika vlastních tématicky zaměřených blogů (www.zuzica.cz, www.malydobrodruh.cz, www.toato.cz…) a nejvíce ze všeho je baví předávat své zkušenosti dál a pomáhat druhým plnit si své sny. Více o PR (ale nejen o něm) se dozvíte na stránkách www.inspirovnik.cz a www.amaze.media

Platební a storno podmínky

Kurz je určen pro jednotlivce (z jedné firmy/organizace max. 2 účastníci). V případě více zájemců z jedné firmy rádi uspořádáme kurz na míru – kontaktujte nás zde.  

Pořádáme také Individuální konzultace vhodné pro majitele firem, manažery, apod. 

V případě dotazů kontaktujte Petru Koťátkovou, tel. 607 707 003 nebo petra.kotatkova@eventree.cz

 

Objednávka akce

Jak napsat tiskovou zprávu, která neskončí ve spamu

Děláte něco zajímavého? A chcete o tom dát druhým vědět? Ano, prostřednictvím médií, to je ta ideální cesta. Jenže, jak na to? Jak napsat takovou tiskovou zprávu, kterou novináři nehodí do spamu? Ve svém praktickém workshopu vám poradí Zuzana Rybářová z PR agentury Amaze Media.

Dostupné Rezervace: 8
The Jak napsat tiskovou zprávu, která neskončí ve spamu ticket is sold out. You can try another ticket or another date.

TERMÍN

Čvn 12 2019

ČAS

9:30 am - 1:30 pm

Místo konání

Pracovna ŽENY sro
Karlínské náměstí 238/6, Praha 8
OBJEDNAT KURZ
QR Code